- VMA!

Ja ! Det var ju VMA inatt , tyvärr missade jag det ..
Någon av er läsare som vet någonstans man kan se det online ??
Anyway, har ju läst mkt i kändisbloggar & även posh24 , mtv e.t.c !
Och fy fy kanye som du betedde dig mot Taylor swift!
Ok om han tycker att Beyoncé förtjänar det där priset, men wtf ..(!?)
Så beteér man sig inte .. Det är lite för mkt ärligt talat !

Vad tycker ni läsare!?
Tycker ni han gjorde helt rätt eller att han var way of base !?
Jag tycker det var kasst iaf ..
Hela VMA stod i chock och buade ut honom när han gick upp på sen och började dumförklara Taylor..
Och förklarade för henne att hon inte förtjänar sitt pris utan det är Beyoncé som ska ha det priset ..

STUPID !!!

Anyway ..
Nu ska jag göra mig i ordning,sen iväg till skolan .. Vi hörs sen !


TTYL !

Nat ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0