- Still sick !

Jaa, jag e fortfarande sjuk !
Suck :/..
Men nu har jag iaf Emma här på sällskap =)
Vi gick och köpte chips, och nu ska vi se en film snart :)
Den heter 100 girls, och verkar asbra =) ..
Någon av er läsare som sett den tidigare ?
Var den bra eller sådär ?
Men jag skriver mer om det sen , om det var någonting att se :)
Idag ska jag inte göra någonting speciellt.. Bara chilla och ta det lilla lugna !
Jag har kommit fram till att jag är typ beroende av energidryck :S..
Ajaj, inte nice !
Men men .. Man blir ju pigg iaf ! ;p
Haha ..
Anyways, nu ska jag vara social med Emma, och kolla filmen =)
Skriver mer när den e klar :)

TTYL !

Nat ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

tack:) din blogg e med fin:)

2009-09-08 @ 15:18:06
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0