- Skolan ..


Ja, nu sitter jag i skolan och har data ..

Rast för tillfället iaf så det känns ju skönt ..

Men shiiiiit vilket drama det var i helgen, någon jävla " jocke med kniven " påstår sig vara i min lägenhet ..

Jag ringer till min hemtelefon och människan svarar ..

Jag kommer hem med polisen och lägenheten e TOM !

Alltså aah, jag kan ju förstå att det låter helt sjukt, men det är 100% sant och jag fattar inte hur !

Men men .. nog om det, jag har fått en massa avier från ok att jag ska hämta ut en massa paket ;) ..

Hehe, så det blir roligt att se vad det är för spännande ;)

Hoppas ett av dom e min tlfn iaf ;D ..

Längtar som fan ! :D..

Haha ..

Vi hörs senare ! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0