- Sjuk !

Usch ... Ligger hemma sjuk & eländig !
Känner mig så otroligt hängig idag alltså !
Mår inte alls bra.. Men jag hoppas det blir bättre till imorgon eller dagen efter..
Så jag kan komma mig tillbaka till skolan och jobba igen det jag missar!
Hatar att komma efter , men vad gör man ?
Man kan ju inte styra kroppen från sjukdomar osv !
Anyway , ligger bara och latar mig för tillfället!
Men ska försöka ta mig till att städa lite här hemma ändå, även om jag inte har så mkt energi !
Känns som att det är läge för det nu , ser inte alls bra ut här hemma ;P ..
Haha, men vi hörs mer sen =)
Ska surfa runt lite nu =) 
TTYL !
Nat ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg som är så jäkal bra om man gämmför med Kissi's Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har fullt upp med bloggen..Jag gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg =)



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

kram!

2009-09-07 @ 20:48:16
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg som är så jäkal bra om man gämmför med Kissi's Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har fullt upp med bloggen..Jag gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg =)



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

kram!

2009-09-07 @ 20:49:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0