- Omprov ..

Hallå ..
Jaa, jag har varit på skolan idag (på min lediga dag , suck !) och gjort omprov i psykologi ..
Det kändes dock som att det gick bättre denna gången ..
Men jag gjorde samma fel som sist på två av frågorna ..
Haha, jag blandar ihop teorierna mellan Piaget & Erik H Eriksson ! :p ..
Men men .. Jag tror det går bättre denna gången, vilket jag också hoppas med tanke på att jag fick IG sist !

Men en sak som gjorde mig lite upprörd nu när jag loggar in här och ska skriva mitt första inlägg för dagen,
Var en "Anonym" kommentar som jag hade fått för typ 3 minuter sedan !

"Anonym om - Mall cop !:
Du kan ju börja med att bry dig om dina riktiga kompisar och sluta dissa dom!"




Jag tycker att alla som är mina vänner , eller "riktiga kompisar" borde ha mycket hänsyn till att jag också har andra kompisar eller vänner.. Och sen hoppas jag verkligen att dom redan vet vad dom betyder för mig och hur mkt jag bryr mig om dom , ÄVEN om det händer att jag umgås med andra ett tag ..
Jag menar jag är väll inte ensam om det ellerhur ?!
Jag vet många av mina "riktiga kompisar" som umgås med andra ..

Och L, om det var du som skrev denna kommentaren tycker jag det var grymt onödigt!
Helt ärligt.. Du måste ju kunna förstå att bara för att jag umgås med andra betyder inte det att jag " Dissar " dig eller någon annan ..

Men om dom kommer till mig ska jag då slänga ut dom ur lägenheten och säga
" Jag kan inte umgås med dig för då dissar jag mina riktiga vänner ! "

Nej .. Det där var grymt onödigt ! Tycker du kunde tagit detta med mig personligen ..
Och om det inte är du, så du som nu skrivit detta .. Om du är min vän, eller känner mig över huvud taget, så borde du veta att det handlar inte alls om att dissa någon ..
Utan om att dom kommer hem till mig , och jag umgås med dom ..
Då kan ju mina riktiga vänner göra samma sak tycker jag , ellerhur ??


Pass på sånt här .. Hatar sånt här onödigt tjafs !
Säg vad du tycker till mig, inte via en Anonym kommentar i min blogg !




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0