- My pimp shit flying high!

Haha .. Ville försöka hitta på en vettig rubrik, men du blev den sådär ! ;p ..
God morgon på er alla iaf !
Jag försov mig, shhh .. dont tell my teacher ;)
Haha, så jag ringde till honom och talade om för honom att jag hade ett "möte" nu på morgonen!
Så nu e jag nyduschad och fräsch , ska ta bussen om en halvtimme ..

SÅ, egentligen borde jag göra mig iordning nu ;P ..
Menmen .. det är inte så mkt att göra !
Måste ju hinna blogga lite också ..
Igår hade jag faktiskt med mig datorn till skolan, men jag fick aldrig chansen att sitta vid den! ;/..
Men idag har jag heldag, så idag åker den med , och då hoppas jag på lite tid iaf :)..

Neeh, nu ska jag börja välja kläder här, jag byter typ 3 ggr innan jag e klar ;p ..
Hahaha.. Puss på er !



Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon!

Är allt bra med dig idag? (:

2009-09-02 @ 11:01:11
URL: http://sannasrum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0