- Less på fördomar om Ersboda ..


Jag bor i en stadsdel i umeå som kallas Ersboda ..
Denna stadsdel i staden består av 10 000 svenskar och invandrare ..
Här händer ALLT nu för tiden, därför så blir vi också smutskastade vi som bor här och dom antar att det är "invandrarna" som gör alla brott .. Det gör mig allvarligt FÖRBANNAD !!!

Jag fattar bara inte hur dom kan anta att det är ett visst folkslag bara för att det är "Rån & Misshandel på Ersboda!" ..
Det är fan sjukt diskriminerande hur dom skriver det i tidningen VARJE GÅNG det händer någonting här ..
Dom markerar upp ordet " Ersboda " med stor marginal, men händer det på Teg t.ex skriver dom " Centrala stan ! "

Men just för att det händer här blir det en jävla circus, äh.. pass på sånt skit alltså !
Ni gör mig bara less .. Folk börjar kalla stället vi bor för ett " Harlem ghetto " och säger att det är ett farligt ställe att vistas på för man vet aldrig om man blir överfallen eller kommer sig hem oskadd ..
Pass på såna människor som ska komma med sån skit! Vi som bor här är supernöjda, och inte händer det oss nått ?

Läs om detta Här

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0