- Idol 2009 !

Fyfan vad nice ;D..
Ikväll är det IDOL 09 , tjejer & killar bänka er framför Tv4 kl 20.00 ikv!
Det är vars jag kommer befinna mig kl åtta iaf ..
Framför teven, med världens rus i kroppen =)
Haha.. Älskar att se alla screw ups!
Det är typ det bästa med att få se alla uttagningar!
Jag har också sökt till idol en gång i tiden, och jag fick mycket bra kritik..
Men  jag räckte inte till helt enkelt :)
Dom ville att jag skulle få lite mer styrka i rösten bara, ingenting annat..
Så dom rekommenderade att jag skulle komma tillbaka nästa år efter att ha träffat en sångpedagog.
Så jag gjorde som dom sa med sångpedagogen, men jag gick aldrig tillbaka!
Efter det tog det lång tid innan dom kom tillbaka till lilla Umeå igen.
Och nu i år när dom väl gjorde det var jag tyvärr i Libanon ;/..
Annars hade jag absolut sökt igen :)..
Menmen , idol ikväll guys =)
Känner spänningen redan nu!




Jakten har börjat på sveriges IDOL 2009 !


TTYL !
Nat ;)


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

det måste jag se!

2009-09-08 @ 17:42:48
URL: http://ndail.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0