- HAHAHAHA!

Hahahahahaha, så jävla komiskt ;)


 

En kille ~20 går fram till busschauffören.
Killen: Ursäkta, hinner jag gå ut och pinka på nästa hållplats?
Busschauffören: Nej! Det här är ingen jävla pissbuss!
Killen (skriker väldigt irriterat): Nä, det är en jävla skitbuss!

hähähä , asså min humor är inte bra någon stans .

Två äldre herrar är i samtal vid dagstidningarna. Herr 1: Jag frågade min kvinna hur det gick hos gynekologen. "Jag har inte varit hos gynekologen", svarade hon. "Jag var på fotvård". Jaha, sa jag, jag tyckte du sa att du skulle på fittvård.


I baren:
- Får jag bjuda damen på en whisky?
- Tack men jag avstår, jag känner av det i benen.
- Hur då? Svullnar dom??
- Nej. De går isär...

hahahahahaha made my day ! Nu ska jag dusha och städa rummet!




En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
Tjejen: Tack, men det är en pojke.
Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
Tjejen (svarar trött): För att han är bög.

 

haha , hahah ..




Kommentarer
Postat av: Maria Norberg

Sv: Ja, väldigt gärna! :D

2009-09-09 @ 14:06:34
URL: http://maaarianorberg.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: OKI!

*BTW:* Tycker du jag ska ha veckans blogg, dagens blogg eller liknande? Eller kanske en till frågestund..? ;) svara gärna! KRAMAR PÅ DIG!

2009-09-09 @ 16:51:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

hahahaha

2009-09-09 @ 16:56:02
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0