- HAHAHA IDOL !!!!

Fyfan alltså .. Helt jävla seriöst ?
Ni alla som kollade på IDOL ikväll måste ju ha sett jonathan rittmo?
Den där killen som stog och spelade nervös som fan "påväg in i panikångest"?
Han som tog i allt han hade och sprang rakt in i dörren !?!?!
HAHAHAHAHAHAHAH.. Asså, jag lovar er en sak kära läsare !
Jag BOKSTAVLIGT talat RAMLADE AV min soffa I TÅRAR !!! HAHAHAHAHAHAHAHA
Så jävla tacksam för ett gott skratt där alltså ..
Har inte skrattat sådär mkt på SJUUUUUUUUUKT LÄNGE !!
Tack gud för att jag inte missade IDOL idag !
Men eftersom jag faktiskt missade igår så ska jag kolla det avsnittet nu !

Så vi hörs sen eller så ! :)

Tudiluuu ;)

Kommentarer
Postat av: made of awesome

haha visst var dem sköna? han som spelade Guitar Hero var för rolig:P Jag gick på allt^^

2009-09-09 @ 22:48:05
URL: http://madeofawesome.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0