- Haha.. Gud va jag e busig ;)

Haha .. Ojojoj!
Jag och min vän var lite busiga idag på förmiddagen ..
En viss känd bloggare/bloggerska , har nämligen många vänner :)
Förutom att oftast så vet vi bara vad dom heter i förnamn..
H*n e ju så privat, och det är bra att inte vilja ge ut sina vänners efternamn ..
Men jag var lite smartare än våran kära ***** denna gången ! ;p.
Jag älskar denna bloggaren/bloggerskan,h*n e störtskön!
Men denna gången ville även jag vara lite busig ! ;)
Så jag luskade även fram efternamn ;) !
Haha, så jag tänkte jag kollar väll på Hitta.se och ser om personen i fråga finns där ! ;)

Hahahahaha.. Och mycket riktigt så gjorde h*n ju det ;) !!

Här är min konevsartion med H**** idag vid 12:30

H*N - "Hej det är P**L**"
JAG - " Ja hejsan! Mitt namn är N******* och jag ringer från I***-*** i umeå ! ;) "
H*N " Ok (!?)"
JAG - "Jag ringer inte för att värva dig till någonting , så du behöver inte vara orolig ! :)"
H*N - " Ok ;P "
JAG - " Ja, det är nämligen så att jag ringer för att vi på I***-*** jobbar stenhårt idag i kampen med ungdomar emot våld,droger & alkohol !"
JAG - "Känner du till I***-*** ?"
H*N - " Nej det gör jag nog inte ! ;p.."
JAG - "Ok! Men det är nämligen så att vi säljer ett lottpaket med 6 lotter i,och då går en tredjedel av dom pengarna direkt till I***-*** ! Så är du intresserad av att köpa dessa ?"

H*N - "Alltså,Jag vet inte riktigt.. Jag kan inte riktigt svara på det här just nu för jag måste ta det här med min mamma innan, och hon e inte hemma, och det är hon som tar alla beslut om såna här saker ! Men har ni ingen hemsida som man kan hitta er på så kan jag ju prata med min mamma och visa henne och kolla lite mer på det?"

JAG - "Självklart har vi det! Det är bara att du går in och kikar " :)

Haha, jag ger h*n hemsidan,lägger på och tackar för mig & h*n tror att jag försökt ringa som telefonförsäljare ;) ..

HAHAHAHA !!! ROLIGASTE NÅGONSING ..

Vart förvånad över att jag klarade mig från att kissa ner mig av skratt inombords !;p..
HAHA !!!

Gissa vem bloggarens/bloggerskans är & vem är vännen som jag ringde?
Rätt svar får en länk i min blogg !;)

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Skall du kolla på idol idag?

2009-09-08 @ 19:24:49
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blog:)

2009-09-08 @ 19:40:44
URL: http://deity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0