- 090930 ..


Sista dagen på månaden, och sista dagen med data & Psykologi och jag försover mig !

HOPPET ....... Det här e inte lyckat alltså, men jag fick ju reda på att jag fick iaf 16 poäng på det "oförberedda" provet vi hade i måndags i data iaf .. Haha, det är fan VG lixom :p

G = 9 poöng ! :P

Och över det är ju då VG :) ..
Så jag e nog rätt duktig ändå ;) ..
Nu äre ju bara det att jag ska lämna in sex inlämningsuppgifter tills på söndag typ ..
Suck, eller aah, har all tid i världen men får inget betyg i data innan det är inne !

Så det sög ju ...
Men men anyways, idag får vi reda på resultatet på proven i psykologi .. Snacka om att jag är pirrig :S ...
Jag lovar er det e inge kul :p .. Haha, jaja! Men nu ska jag göra mig iordning fan ..
Måste ju iväg ..



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0