- 090929


God kväll sötisar ;) ..
Nu sitter jag här med Angelica,Yousef,Wael & min kusin i vardagsrummet och kollar tv lite granna :) ..
Snart kommer Dessi & Charlie och vi ska kolla på " Män som hatar kvinnor " någon som sett den filmen ?
Vet ni om den e bra eller om det bara är skit ?
Har hört att den ska vara riktigt bra , men upp till bevis nu ;) ..
Hehe ..
Ska förmodligen förbi konsum och köpa lite chips och sånt innan så vi har någonting att tugga på under filmen :) ..
Anyway, hade prov i psykologi idag igen, och det kändes som att det gick asbra den här gången iaf ..
Så jag hoppas det går bättre än sist, verkligen alltså ..
Haha, kollade igenom bilderna från helgen igår och kan ju säga att det är inte många jag föredrar att lägga ut här ..
Hahahaha, ser förjäääääääävlig ut RENT ut sagt !

Anyway, nu ska jag nog upp till coop och köpa lite gottis =) ..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0