- 090903 , Psykologi !


Mmmmmm .. Gud vad jag har sovit gott inatt ! :)
Jag sov länge idag , hur skönt som helst !
Idag har jag ganska mycket plugg och sådär ..
Måste plugga typ halva psykologi boken, så det lär ju bli jättekul ! *NOT*
Haha ... Men jag tycker faktiskt om psykologi och sånt som har med psykiatrin att göra ..
Så jag e ganska peppad på allt sånt här =) ..

För er som inte vet så pluggar jag till USKA(undersköterska) på komvux..
Och efter 3 terminer är jag legitimerad USKA :).
Känns skönt att veta att man går en yrkesutbildning, för då vet jag att jag kan få jobb sen =) ..

Nu idag kommer nog Petra förbi en sväng här hemma hos lilla mig =) ..
Vi tänkte käka lite middag & ta ett glas vin för hon fick körkortet igår :)..
Så vi tänkte fira lite :)..

Nu till ett litet skönhetstips ;) -
För er som har livlösa ögonfransar men ändå inte vill ha mascara hela tiden!
Ja .. Då har jag en liten lösning för er nu =) ..

Ta en ögonfransböjare (om ni inte har någon köp en på H&M,skitbilligt!),
Böj dina ögonfransar maximalt, eller så mycket du känner för!
Spraya lite hårspray på ditt pekfinger och smeta på lite av sprayen på dina ögonfransar..
Och WOALA ! ;D, Du har hur snygga ögonfransar som helst , långa & utan mascara =)

Tadaaaa : 

(Inte mina ögon . Lånad bild !)


Och sist men inte minst !

För er som vill ha en otrolig mascara som faktiskt ger er dom där drömiga ögonfransarna!
Jaa, jag har någonting för er också :D !


( Världens bästa mascara, och lever upp till vad den lovar !
Den lovar dig KOLOSAL volym & den ger dig det ;) .. )



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0