- Well well ..


Ja .. Nu har jag varit och gjort omprov i psykologin , igen ;p..
HAHA .. Ja, Jag hade ju ett förra veckan också ..
Och det fick jag G på , så det var riktigt skönt !
Men sen fick jag inte G på det egentliga provet som vi hade nu i tisdags,så det blev omprov igen ;p ..
Men den här gången gick det sjukt bra, räknade ut att jag kommer ha ungefär 23 poäng!
Och G innefattar minst 16, så då ligger jag ju över där iaf ;)
Fett niiiice ;D ..

Nu sitter jag här och chillar med Angi lite granna, och ska typ fixa käk eller nått !
Är hungrig som en jude, och jag svälter snart ihjäl typ ! ;p ..
Måste fan sticka och träna imorrn , var ett tag sen nu så jag måste ta upp det igen ! :)

Headern kommer upp igen senare idag, kanske t.o.m en ny header ? ;) ..

We will see !



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0