- Skolan ..



Shit alltså .. Jag är i skolan just nu , men herreguuuuuud vad mkt arbete jag kommer ha nu framöver !
Det är ju helt j*vla sinnessjukt alltså ..
Plus att jag fick dåliga besked ang. psykologi provet som jag gjorde omprov på !
Fick inte godkänt ;( ..
Faaaaaaaan alltså .. Jag trodde verkligen det hade gått riktigt bra den här gången men tydligen inte !
Så nu blir det muntligt förhör nästa vecka på fredag med min lärare så att jag ska kunna bli godkänd ..
Helvette alltså, blir sjukt less !
Kommer ha enormt mkt plugg för övrigt också och inlämningsuppg. i datan är inte i närheten av klara !
Det här kommer bli jobbigt .. Aja, men nu ska jag ut och ta en cigg, smälta allt det här , sen upp och köra igång!

Vi hörs senare sötisar ;) ..






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0