- Shoppingrunda med Dessie :) ..


Hallå alla sötisar !
Dålig update idag i know, men jag har faktiskt varit lite upptagen idag! ;) ..
Började dagen med att kliva upp 09:30 (tidigt för att vara mig , OCH ha sovmorgon !!!) ..
Sen kollade jag lite tv, käkade lite godis och sådär (köpte hur mkt godis som helst igår, längesen jag åt godis!) ..
Sen kom dessi vid 11 tiden kanske, och frågade om jag ville följa med ner på stan en sväng!
Och visst ville jag det (annars hade jag bara suttit inne hela dagen, TRÅK!) så jag drog på mig kläderna, tog kopplet till byrackan och satte mig med hunden och Dessie i hennes bil och drog iväg :) ..
Väl nere på stan så regnar det ju sönder, och det var ju kanske inte lika roligt som om det inte regnar då ..
Så börjar vi tänka " Vars i h-vete ska vi ha hunden nudå ? ;p .. " Haha .. Det ösregnar,och vi kan inte ta med oss henne in i gallerian direkt ..
Tillslut så bestämde vi oss för att sätta fast henne utanför gallerian (under taket ofc,jag plågar ju inte min bäbis direkt.. förmodligen inte!!) ..

Efter det gick vi till GT (Gina Tricot) och jag började spana direkt efter kommande inköp ;) ..
Haha, Kollade på den där cardigan som jag snackade om tidigare,och kom fram till att det var en KORT modell! :S

Så det blir det då inte.. Men det blir väll någonting annat ist då :) ..
Iaf, så spanade jag in en del klänningar, och hittade två st som föll mig i smaken riktigt mkt ..
Så jag går in och provar dom båda, och båda satt riktigt snyggt!
MEN, den ena fastnade för mitt öga mer än den andra..
Och tillslut blev det så jag jag införskaffade mig en ny klänning idag då :) ..

Huuuuuuur nöjd som helst, och den sitter som JUTET ;) ..
Så det blir min nästa party-outfit när jag ska ut nästa gång (kommer bilder sen..) ;) ..

Jepp, sen nu har jag nästan precis kommit hem från regnet där ute..
Var hemma hos Dessie en stund med Tyra också .. Så vi satt och mös lite granna med Dessie med!
Kollade lite tv, och käkade godis & Nötter :) ..

Nej, nu ska jag nog kolla lite tv, sen blire plugga plugga plugga!
Måste ju komma ikapp lite granna ;) ..

Vi hörs senare sötnosar !



YOU KNOW U LOVE ME ;) .. XOXO!!


Nat !

Kommentarer
Postat av: KiSuukko

Hoppas du har en riktigt mysig kväll och trevlig helg :D

2009-10-16 @ 19:23:33
URL: http://kisuukko.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0