- Saturday !


"God morgon" Haha ..
Nej men jag klev upp mkt tidigare än såhär idag, men jag har inte haft lust till att sätta mig framför datorn fören nu typ :S .. Det blir så ibland ! Man vill bara ta det lite lugnt innan datorn uoppas in i dagen igen !

Anyway, jag hade AS ROLIGT igår :)
Just nu sitter jag och tittar på CRIBS på mtv, och dricker cola typ ! :)
Så skönt att inte vara bakis, vilket man inte blir då man inte dricker för mkt :) ..
Jag drack typ kanske 2½ öl igår, och lite baileys!
Så jag var ju inte i närheten av full ;p ..
Haha, var lagom berusad kan man säga :) ..

Jag säger bara , BUHUUUU !! Har fått reda på att Blogawards inte alls kommer sändas LIVE idag ! :( ..
Jag som såååå gärna ville se det ;( ..
Men men , det kommer tydligen nästa vecka, så då får man väll kika då! :) ..

Nu ska jag nog bara ta det lilla lugna, sen snacka med Dessie och kolla om hon kommer hit sen så jag kan överföra lite bilder från igår ..

Vi hörs senare sötisar !! 

PUSSS <3

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



kram

2009-10-21 @ 01:20:50
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0