- Ny design ;) ..

Yes, nu design och det känns fräscht :)
Tog detta fina tips av min kompis (Jennifer) Thebigj som fick sin nya fina design av Tescho som ger bort gratisdesigner till bloggar :), Snällt va ? ..
Det tog mig lite tid att få in designen och få den som den skulle vara ..
Haha, men det var för att jag var trög helt enkelt ;p ..
Det går nog egentligen på två röda , men jag gjorde bara samma dumma misstag tills jag läste lite längre ner ;p ..
Haha, aja .. Idag har jag ju som omprov i psykologi , så jag borde egentligen plugga & inte sitta med bloggen ;p .

Men men .. Designen är inte klar än !
Det kommer upp header senare ! :)

YOU KNOW U LOVE ME ! XOXO / Nat ;)




Kommentarer
Postat av: Emma =)

Gumman skriv inte i din blogg att jag va hos dig idag på dagen :) Min syster läser och hon kommer tjalla till min pappi ;/ Hade ju egentligen skola.

2009-10-02 @ 16:43:26
Postat av: elinn

hej vännen.

Nu har jag fixat min blog lovin, ska vi följa varandra där ? :D

Kram

2009-10-02 @ 16:50:47
URL: http://elinnjl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0