- MTV !


Sitter och kollar MTV & käkar två mackor medans jag väntar på att ugnen ska bli varm ..
Ska äta fiskgratäng i Citron & Dill sås idag :) .. Muuuuuuums !!!!
Väntar på att älskling ska komma hem så jag får kramas lite, i miss u baby :)

Ååååh, jag är så shoppingsugen att jag dööör ! ;p ..
Hahaha .. Asså nu är det ett tag sen jag gick ut och shoppa .. Me Myself & My shopingfingers börjar få abstinens!!

Slänger snart in ett dagens horoskop för alla LEJON, just like me ;)

Aren´t we hot ? ;)


YOU KNOW U LOVE ME ;) .. XOXO!




Nat ;)

Kommentarer
Postat av: Margona

Jag har samma linne som dig;) och samma utseende på bloggen;)

2009-10-07 @ 18:40:54
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0