- Modekungen !



Här har ni en sida jag rekommenderar ..

Modekungen , finns huuuur mkt som helst att handla där, billigt och bra tycker jag :)
Det finns ju vissa grejer som är lite dyrare, men det kan det vara värt för att se bra ut ;) ..

Anyway , vi hörs sen .. ska kolla på MTv ´s hemsida om dom nya The hills avsnittet e inne än!

Har även en liten rekommendation till er läsare vad gäller hår !

TreSemmé är en produkt som är GRYMT bra !!

Och deras Mousse - SALON FINNISH



TO DIE FOR !!!

Jag tog en full näve skum och applicerade det i HELA håret från rot till topp ..
Började sedan "blåsa (föna)" håret , och borsta det samtidigt. (ska försöka lägga in en video på det senare ..)

Och VOILA! Hade den grymmaste volymen jag kunde tänka mig till mitt tunna livlösa hår !

Jaa, jag såg helt underbar ut and "fit for fight" (haha, pun intended ;) .. ) inför mitt party igår!

Nu ska jag in på mtv och checka läget ..

See you later ;) ..




PUSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

såg du avsnitten ? Älskade veckans the hills avsnitt=)



2009-10-24 @ 20:19:34
URL: http://hillsandcity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0