- Lite bilder från dagen ..




Sitter för tillfället och kollar på tv , 2½ män är så jävla soft program alltså ..
Du får dig alltid ett par goda skratt under programmet iaf !! ;)

Måste plugga manus till imorgon, ska kunna ett helt jävla papper utantill vilket faktiskt känns jäääävligt drygt , men vad gör man ?
Part of the job lixom, finns inte mkt att göra åt saken !

Anyway, här har ni några bilder från min dag idag & Igår kväll!



Jag på uteplatsen igår när jag tog en cigg :)

Tyra sysselsätter sig genom att dra i häcken här utanför för brinnande livet ;p..


Visst är hon fin min bäbis ? :D




Hittade en kille mitt på torget kl 09.00 imorse som balanserade en skål med kokhett vatten och simglasögon mitt på torget ! :P



Drack min älskade morgon-latte ! <3




Xoxo ! / Dulce ..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0