- Hahahaha ..



Jag & Angi sitter halvt döda och kollar på artiklar från då min pappa dog när dom hade skrivit om honom i tidningen!

Blir så jävla arg på en del grejer folk skriver, för detta hade startat upp en diskussion år 2006 i ett flashback forum!
Moget, han har barn vafan, människor har fan ingen jävla respekt för någon alls ibland, och mest av allt inte för dig själv heller för den delen när dom sitter och skriver sånt som dom gjort i det forumet ..
Jag lägger upp en länk här sen så kan ni se vad det står ..

Och kolla lite längre ner också hur som startar upp en enorm diskussion om hur länge han blev dömd för mordet han begick, "och han har ju tydligen hunnit skaffa sig fruntimmer , bestiga frugan och skaffa sig en bunt ungar enligt dödannonsen" som dom hittat via GOOGLE !!!!!!

Oh jaa.. jag vet inte vars jag ska börja, men hade jag vetat vem dom var hade jag fanimig sökt upp dom och gett dom helvette rent ut sagt !


Aja, kommer med länk snart här i bloggen ..


YOU KNOW U LOVE ME ;) XOXO ..

/ Nat ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0