- Grattis Foki till ÅRETS BLOGG :D ..


Jag som bor här i Umeå (som har dig nära också) har ju sett till dig en hel del på stan ! :)
Och ville bara säga GRATTIS så hemskt mycket till ditt pris inom alla kategorier!

Men SPECIELLT STOOOOORGRATTIS HÄR UPPIFRÅN TILL ÅRETS BLOGG :D ..
Du måste vara helt överväldigad, det hade jag varit :) ..
Men du förtjänar det, och har gjort dig förtjänt av det ! :)
Du är bra på det du gör och du kör ditt eget race :) Tummen upp för dig !

Nu ska jag titta film med baby och dom andra. Vi hörs imorgon efter jag har pluggat en heeeeel del !!!


Godnatt alla sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gumman!!! har varit jätte dålig på att uppdatera den här veckan i know... beeen so busy! men nu är ja tillbaka ;) har inga pengar på telefonen så ring gärna! Love you so!

2009-10-18 @ 00:21:59
URL: http://thebigj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0