- God morgon ..


Eller så vaknade jag inte av en så god morgon idag ..
Min mentor ringer och säger att jag måste ha mentorsamtal
(som skulle gjorts första veckan av skolan, men hon var ju lixom fullbokad första tre j*vla veckorna!) ..
Och om jag inte har det blir jag avskriven ifrån min utbildning ..
Jävla idioter alltså !
Helt jävla seriöst , det kan ju fan inte vara sant ..
Första tre veckorna hade hon ingen tid alls, sen så när jag bokade en gång då blev jag sjuk så då kunde jag inte dyka upp, och efter det har hon inte haft tid ..
Så hur fan kan det va mitt problem egentligen !?
Hmm, jadu ..
Jag känner mig grymt irriterad , det här förstörde hela min jävla dag fan !
Men som tur är så fick jag ju iaf en tid med henne imorgon kl 13.00 så då äre bara att köra på ..
Sen snackar hon om mkt frånvaro, HALLÅ, JAG HAR VARIT SJUK JÄVLA HÄXA !!!!!!!

Äsh , jag bryr mig inte, blir bara irriterad ..
Det är sånt här som inte får mig att känna mig peppad ..
USCH !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0