- Finallyyyyy !!!

Hallå !!
Nu har jag äntligen hittat älskling present till vårat firande i november då vi har vart gifta i två hela år :) ...

Känns helt sjukt alltså , känns som att det bara var igår man stod där och var alldeles skakig och nervös på ett riktigt lyckligt sätt :) ..

Älskar honom mer än allt annat, my baby boo - i love u !! <3

Så jag passade även på att beställa en likadan till mig själv !
Eftersom han hade gett mig pengar till att köpa en klocka åt mig själv som present, så tänkte jag, då köper jag en likadan till honom, and then we match ! ;) ..

Haha, ska lägga upp en bild på bloggen sen i november när vi har dom samtidigt och ser riktigt fierce ut båda två tillsammans ;) ..

 

Här har ni en bild på den snygga klockan :D ..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0