- Färdig & Hemma igen ..


Japp, Då var man tränad och fit for fight ;) ..
Haha, kanske inte riktigt " Fit for fight " var någonting att ta speciellt seriöst, men tränad & nyduchad är man iaf ;)..

Det var riktigt jävla skönt, men mitt ASS kommer värka SÖÖÖÖÖNDER imorgon ..
Hahaha, ojojoj .. Jag tränade rätt hårt idag, men det är bara bra..
Det ger ju mer effektivitet ;) ..
Nu ska jag nog kika på det 6:e avsnittet av 90210, passar på när älskling är ute med hunden ;) ..
Hehe .. Så nu blir det 90210 sen sova sova sova !!
Är helt slut efter träningen så jag kommer sova som ett litet barn inatt ;) .. HAHAHA !! (Visst e jag rolig?;) .. )


Så godnatt alla söta läsare !
Ska bli sååå skönt att sova :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0