- Dagens horoskop ..

Lejonet 23/7-23/8

 

Torsdagen för med sig många trevliga saker, inte minst en chans att förbättra karriär eller ekonomi.


 

 

PERFEKT !!! Det kan vi ju säga att det kan ju VERKLIIIIGEN behövas just nu !!!

Jag & Älskling ska ju förmodligen ner till malmö över nyår , så då kommer jag behöva CASH MONEY !!

Jadu, vi bokar nog resan nästa månad, sen är det bara att spara spara spara till fickpengar så man kan shoppa lite där nere mer ;) ...

style="font-family: verdana, arial, sans-serif; margin-top: 0px; margin-right: 2px; margin-bottom: 2px; margin-left: 0px; display: block; line-height: 15px; text-indent: 14px; padding: 0px;">Får nog senare försöka spara ihop till en mini-pc , för jag tror jag kommer behöva alla pengar jag bara har i malmö!

Och då kommer en hel del julklappspengar att gå dit :)..

Men det e ju positivt iaf, shoppa på mellandagsrean i malmö är ju aldrig fel ;) ..

 

Pusss !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oÓm du ska shoppa i Malmö checka triangeln och entré, 2 Stoora köpcentrum, mest kläder men också skor och dylikt.

2009-10-18 @ 17:15:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0