- 091020 ..


Hallå =) ..
Stressig dag , mkt i skolan osv ..
Gick hem tidigare idag för att jag mådde inte bra så det blev att dra sig hemåt trots allt ..

Min bästa väns lillebror fyller hela 18 ÅR IDAG :D
Grattis Nicke !! Hoppas du får en underbar födelsedag :) ..

Sen jag kom hem har jag och älskling städat hela lägenheten , och det var riktigt skönt :) ..
Har dessutom fått pengar av min kära älskling för att köpa mig en anniversary present till mig själv ;D ..
Hehe, han e lite opåhittig, men vet vad jag vill ha .. Så han gav mig pengarna till det :)
Jaa, snart har vi vart gifta i 2 år , känns som att det var igår bara vi stod där och sa JA till varandra och lovade varandra evig kärlek,trohet, tillit,trohet och ett bra liv tillsammans :)

Har precis kollat på Extreme home make over !
Alltså shit vad SJUUUKT duktiga dom är :O ..
Det är ju sinnessjukt hur dom kan göra ett sånt hur på bara sju dagar, som normalt kräver 1-3 år att bygga !

Anyway, nu ska jag umgås lite med min älskling, så vi hörs senare !

- Glöm inte att tävla om att bli VECKANS blogg tre inlägg ner ;) ..
Kom också ihåg att ni måste skriva ett litet inlägg om att ni är med och tävlar om att bli veckans blogg här i bloggen, sedan länka hit i det inlägget ni skriver !!




PUSSSSS ! <3

Kommentarer
Postat av: caro

sv: tack din blogg är också sjukt snygg:D

2009-10-20 @ 16:13:36
URL: http://diabal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0