- 091019 ..


Åh gud vad trött jag är !!!
Tror nog inte jag har varit såhär trött på riiiiktigt länge ;p ..
Somnade ju t.o.m på lektionen idag ;P , PIIIIIIINSAAAAMT !!!
Haha, sen kommer Linda och ba , SLAM ! dunkar mig i ryggen och säger
" Ligger du och sover natta?! Kanske inte ett plus nu för hon fattade ju att du somnade .."
Jag ba - " aah dom sista fem minuterna, så säger hon någonting kan hon ju slicka ass ! ;P"
HAHAHAHAHAHA ...
Anyway, ska lägga mig med mina nötter från libanon , min cola zero och mitt täcke här i nu i soffan och njuta :)
Kommer förmodligen somna en liten stund men det förtjänar jag !
Ska bara upp och kolla till tvätten först :) ..

VI hörs sen sötisar, right ? ;)



PUSSSSSSS! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0