I´ve had the time of my life !

Weeeeeeeey vilken resa vi har haft här i libanon =) ..
Utgång varje dag nästan ..
Massa god dricka, och maten hur underbar som helst..
Dessutom, världens underbaraste människor :D..

Sylva - du är såå underbar.. jag tar dig som en extra mamma :) !
Rita - Friends forever lixom ;)..
Mohammed Ali - Hur snäll som helst :)
Afaf - Världens underbaraste tjej :)..
Hussein - rolig som fan =) ..

& alla ni andra där på PETIT CAFÉ ..
I´ve had the time of my life! :)



Anyways, imorrn kväll 03:10 lyfter planet till sweeeeeeden :)..
kl 11:20 är vi i estocolmo :)


saknar min tyra !! :(.
laddar upp lite bilder när vi är i sverige igen..
internet e så segt här att jag blir så förbannad när jag ska ladda upp nånting att jag nästan slår sönder datorn !


sooo, pics will be published later ! :)


vi ses i sverige folket .. tills dess,

you´ll see me when u see me ;). CIAO !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0