- I´ll be watching u ;)

Hallå där allihopa ..
Im up early ;)..
Verkligen jävligt tidigt !
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, förutom att städa här hemma..
Nu ser det inte bra ut, IGEN ! :p..

Haha.. what to do what to do ?
Tänkte jag ska uppdatera er lite med några vår/sommar bilder,av en kväll med mina tjejer igår =) ..
We hade a whole lot of fun ;)..

enjoy ;D .. !



 
      vi tre föralltid ! 
 Jessica -

Jessica - " Måste du lukta på mig sådär ? :p " HAHAHAHA !!!!!


Där har ni två helt underbara tjejer, what would i do without ya ? ;)..
love u both to death ! :)

 


anyway, har bara en sak att säga om en annan person..

om du tror jag är klar med dig, har du jävligt fel ..
det här är ingenting, så jag tycker du ska kolla dig om två gånger efter dina vänner ..
för att en efter en kommer dom försvinna som smör i solsken ;)..

and i´ll be watching, laughing my ass of the whooole time !!! :D.




Till nästa gång..
Vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0