- Lördag !

Hallå !
Igår festade vi lite i bastun och hade det allmänt trevligt :)..
Blev några öl med jessica som påstod att öl smakar som att dricka hennes egen spya ! ;p
But she did good :).. haha !

Anyway, ska städa lite här i lilla hemmet idag ..
Men först blir det fil & flingor med rostade mackor på sidan av det :).
Riktigt bra frukost, e verkligen inte bra i magen än.
Har ju åkt på världens skummaste magsjuka, så min mage är inte på topp ..
Första gången det blir såhär intensivt, men jag hoppas på att komma mig på bättringsvägen very soon =) !

Filmen jag ska se idag , Heter Marley and me med Jennifer.Aniston & Owen wilson i huvudrollerna! 
Looking forward to it =) ..

Anyway .. Nu äre bara en liten bit kvar tills filmen e färdig att starta så jag ska nog avrunda här :)

Men ett litet tips:
Om ni vill dricka en riktigt god öl , 
Så ta en citron pressa ner lite citronjuice i botten av glaset,
Sen dra citronen runt kanten ovanpå glaset och strö salt över kanten ..
Sen häller du bara upp den mängden öl du ska ha i glaset, 
kallas för Mexican Beer .. ;) SUPER GOTT !



Tills nästa gång,
Vi ses när vi ses ;) CIAO !


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0