- 090527




Hallå alla..
Fortfarande inga pengar från soc inkommet och jag börjar känna mig jävligt frustrerad..
Jag är sen med räkningar, och mitt liv är bara allmänt kaos för tillfället..

Jag orkar inte med den här psykiska stressen längre, it´s killing me !!!!!!!!!!!!!

Anyway.. Jag sitter hos linda och chillar en liten stund!
Sen ska jag väll till mamma och sitta där en stund.
Mår så dåligt just nu att jag vill bara sluta andas typ ..
Ingen bra period i mitt liv just nu , VERKLIGEN IIINTE !!! :O..

Men men .. Det blir inget intressant inlägg idag, är inte på det humöret ..
Men jag hoppas allt e bra med er där ute, och hoppas ni mår bra iaf ..
Huvudsaken någon gör det iaf !


Life just never turn out like you think it will ! ;(


 

Tills nästa gång
vi ses när vi ses ;) CIAO !


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0