- 090523

God kväll allihopa !

Har varit en sväng nere på KulturNATTA .. hehe!
En grej vi har här i Umeå varje år, med massa artister och sjukt mkt peppat folk nere på stan =)..

För övrigt hade bara varit en allmänt lugn dag.
Vaknade med ett bultande huvud och sug efter vatten som aldrig förr !
Haha.. Snacka om vätskebrist på HÖG nivå . ;p *S* !

Anyway, vi hade lite fest här hemma igår för min älskade Jessi som åker till spanien nästa vecka :( ..
Blir grinfärdig av tanken alltså..
What am i going to do without u ? ;/..

Det var iaf, Jag & Mannen, Jessica, Emma & Firas..
Senare på kvällen kom Petra förbi , full som satan, även Rabin och hans tjej tittade förbi en sväng :)..

Så det var top notch igår !
TILLS, Emma försvann spårlöst och vi hittar inte igen henne på 3 ½ fucking jävla timme !

Asså, Alla blev typ helt förstörda och började åka omkring och leta efter henne ..
Tillslut iaf fick vi reda på att hon var hos hamme, och det lugnade sig.

Slutet blev knas, men det styrdes upp av mig och Jessi anyway, så vi hade det kul hela natten looong ;)..

I just love that girl soooo bad ! <3

Te AMO amorsiiiita ! :*

Tycker så synd om min älskling som står och jobbar nere på stan till på morgonen idag !
I miss u baby.. Älskar dig min wa2oula !
kom hem och kramas :]..

Nej, nu blire att kolla på Beautyshop, en gammal men riktigt bra film !
Så nu säger vi godnatt med ett smile på läpparna och försöker hitta oss en lugn kväll och en god natts sömn :)..



Tills nästa gång,

vi ses när vi ses ;) CIAO !


I just love having you in my life ! :)
Du är mitt solsken darliiiing <3


Kommentarer
Postat av: Reina

awwwwwwwwwwww baby ! gonna miss u 2 :)

haha ja men du det måste vi verkligen :D!

Pusssss!

2009-05-24 @ 22:02:11
URL: http://jreina.blogg.se/
Postat av: Narsi

"Slutet blev knas, men det styrdes upp av mig och Jessi anyway, så vi hade det kul hela natten looong ;).."





styrdes upp? hennes förhållande höll på att ta slut på grund av er.. Riktig Vänskap!

2009-05-25 @ 21:43:17
Postat av: Natta

men snälla du ..

du vet väll ändå inte vad som hände där och inte eller hur ?

tycker du ska sluta kommentera våran blogg, både min och jessicas, för jag fattar att det är samma person..



så sluta lägg dig i , och sen så kan du ju kanske titta på vad du själv gjorde den kvällen!!

2009-06-02 @ 18:10:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0