- Söndag !

Hallå Bloggen :)..

Idag ska vi till stan..
Jag,Wael,Emma & Keysha =) ..

Ska bli roligt att åka ner tsm och hitta på någonting! :) ..

Sen ska vi åka vidare till släkten på teg , äta middag förmodligen =) ..
Det ska bli skönt, då kan Keysha få någon liten lek kamrat också =) ..

Igår och i fredags skulle vi ju egentligen ut & köra,men det blev ju ingenting av !

Vi alla somnade TVÅ dagar i rad.. Helt sjukt ! :p ..
Haha....

Anyway.. Jag har ett litet tips, för er som vill se fräscha ut i håret en liten partykväll lr så..
Tuppera håret baktill, håll platt framtill och sidor, sedan spraya på en slinga, och locka i slingor var och för sig ..
Gör sedan en uppsättning av lockarna som är i slingor från den tupperade sidan av håret, precis som ni själv känner för !


It looks great ;)...


Men men .. nu ska vi ner till stan och jag måste fixa miiiig :)..

hehe.. även måste jag säga att i torsdags fyllde min lilla Mia.Lindgren 18 stora vintrar :D..

Grattis till dig älskling, you are great ! =D..



- Tills nästa gång, Vi ses när vi ses ! ;)




Ett litet minne ! :)..

Willie-koko när han hade lärt att stå för första gångerna.
Nu e han så pass stor att han springer iväg..
Time just passes us buy sooo fast !
i love u willie =)

Kommentarer
Postat av: Joanna

har du barn?

2009-04-27 @ 09:08:26
URL: http://sentence.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0