- life keeps bringing me back to u !

well well .. min kväll blev inte så lyckad !!

att köra bil för att leta efter dig i flera timmar och fortfarande inte hittat dig ..
ja, det har fått mig till närmare bestämt snart hjärtstillestånd av oro!!!
KOOOOOOOOM HEM !!!!

jag vill inte ha det såhär, och jag e beredd att göra vad som helst för att vi ska få det bra !
vad som helst den här gången .. i promise !


iaf.. kvällen idag var väll rolig till en viss del iaf !!



Min lille Emma BLEV GODKÄND PÅ TEORIN IGÅR !!!!
 
GRATTIS ÄLSKLIIIING <3 .. !

Annat än det så var vi ute och körde och faktiskt skrattade innan allt det tragiska på kvällen hände..


menmen .. thing´s happeneds and things go wrong, shit happeneds and life still goes on !


tills vidare.. ciao bella ! see u lataah ;)





i just hope we can get thrue this ! :/...




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0