- Idag är en dag om Kenza ! :)

Hejsan alla där ute..
Jaa, idag blire så att jag ska dra ett litet inlägg om sveriges (enligt mig iaf) mest underbara bloggare Kenza Zouiten =).

Jag går dagligen in på hennes sida, får huuuur mkt tips som helst om allt som har med livet att göra tror jag !
och tar för alla outfit tips och sånt, du är PRECIS som jag när det gäller skor, kläder osv !

Men som jag alltid säger , skare va klackar, skare va HÖGA klackar !! :)..

Men men.. Ibland hittar jag även nånting jag stör mig rätt grovt på faktiskt,
Och det e att folk går till olika hemsidor och gör användare hit och dit, och låtsas vara någon annan ..

Vilekt i detta fall hänt MIG SJÄLV ett antal ggr, och Nu i just detta fall Kenza..

BACK OF BITCHES !!

sheeet, alltså okej om ni e svartsjuka och hon e så söt och hon har allt ni drömt om ..

Men vafan ge tjejen en paus,ärligt talat brudar ni får fan lägga ner..

Kenza,Jag kan bara säga en sak - KÖR PÅ TJEJEN !
Fortsätt med det du gör, för du gör det så sjukt bra ! :).






Att uppskatta sig själv,hjälper en mer än man tror !
Att få känna sig älskad,det ger mer än tusen ord !



Menmen, back to me then ..
Idag blire nog riktigt lugnt =)
det blir lite tv, tvätta, och sen allmänt lugnt med städning..

Jag har börjat få så grymma VÅRKÄNSLOOOR :D..

Och nu ser jag att solen lyyyser ! :)

Jag blir så glad.. helt pirrig i magen!

hihi..


Hare bra - Vi ses när vi ses !



- That´s Amore på MTV med Domenico från Tila.T , följs stenhårt !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0