- Sömnig ..

Nu börjar det bli grusigt i ögonen & man blir sådär skönt trött !
Det är typ det bästa jag vet..

Helt serri, sömn is my kind of thing alltså ;) .. 
HAHA !!

Tänkte bara tala om för er som inte vet,
jag sökte ju in till omvårdnadsprogrammet på komvux till höst..

OCH JAG KOM IIIIIIIIIIIN !!! ;D..

Jajemänsan,
Eran alldeles egna Nathalie ska bli en USKA (undersköterska) ;)..

Det känns så otroligt soft !!!
Det kan jag lova dig ..
Ska få en utbildning som ingen kan ta ifrån mig.

Dessutom en utbildning som ger mig OTROLIGT mkt jobb möjligheter,
över HELA sverige & inte bara i en region.

Vill röra på mig från Umeå alltså ..

Jag är inte den personen som stannar på en & samma plats för länge !
Det vet ni som känner mig också ;)..

IM NOT THAT TYPE OF GIRL ;)..

Men anyway, jag ska nog kolla tv & vänta på älskling !
Sen blire sova sova sova..

Imorrn blire typ upp ganska tidigt & sola sola sola ;D..
Hehe, men jag ska verkligen bli så brun så alla får en chock ;)..

Sen på kvällen blire parteeey ;d..
Hoppas någon har en kamera med sig så jag kan ta lite bilder :)

Ghaith ska sova hos oss inatt :D..
Så jag hoppas att dom kan sitta uppe själva han och wael!

Im TO tired & i NEED my beautyslepp ;)..


Godnatt Allihopa !!


Tro,
Hopp & Kärlek / Nat.Ayouti!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Okej :) många säger att den kommer att läka igen. Men jag har ändå haft min i två år så..

2009-06-27 @ 02:04:10
URL: http://louiselonning.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0