- JAAAAAAAAA !!!!

OMG !!!

Jag kommer börja grina tror jag !
Dom är mina, dom är mina mina mina mina :)

Min älskade styvmamma Malin, ska ge mig mina CHANEL SLIPPEEERS !!!
Oooooh yes, im goood ;)..

Anyway, kanske ska ner till stan och kolla på lite studenter idag ! :).
Vi får se hur det blir !

Ska iaf spara min femhundring som jag fick av Malin idag till skorna,
Sen beställer jag den 25:e ;)..

OOOOOOOOOH HAPPY DAAAAAAY !!!


HAHAHA.. Asså jag e så lycklig att jag inte ens kan förklara ! :D..

Nej, nu ska jag rycka upp mig här och göra mig iordning och åka ner till mia =)..



Btw, Vilken av dom tycker ni att jag ska köpa ?? 

KOMMENTERA KOMMENTERA !
Och motivera VARFÖR jag borde välja JUST dom du tycker :)
Jag BEHÖVER HJÄLP !
NU blire intressant !? :)





SNAAART MINA !!! ;D..



Tills nästa gång
vi ses när vi ses ;) CIAO

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ska köpa de på bilden längst ner

2009-06-10 @ 13:03:59
Postat av: din pappas favvo tjej ;)

Skit i dom vita, dom blir ändå bara smutsiga.. snyggare och mer klass med dom andra.

2009-06-10 @ 13:33:00
Postat av: Mamma Malin

Ta vilka du vill älskling!

2009-06-10 @ 13:42:18
Postat av: Jag

Postat av: din pappas favvo tjej ;)

Skit i dom vita, dom blir ändå bara smutsiga.. snyggare och mer klass med dom andra.



hm, underligt namn där på kommentaren ..

känner du min pappa eller??

och vem är du ? :S..



för det andra handlar det inte om skitig och inte.

ALLA skor kan bli skitiga,det gäller att bara hålla dom rena !



sen dom andra skorna är ju mer beige rödros typ ..

vet inte hur jag ska förklara färgen, men den kan ju lika väl bli skitig som vit !



så jag tror nog jag tar vit. men tack ändå =)

2009-06-10 @ 15:19:14
URL: http://bejbiimama.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du tänkt på att kommmentaren faktis kan vara skriven av din styvmor?

plus ta inte åt dig , kommentaren var inte negativ men du tar till dig den otrligt negativt

2009-06-11 @ 11:37:12
Postat av: din loca natta ;)

min styvmor VET jag att det inte är !



min pappa är ju DÖD !!!!



och sedan har jag bara en "styvmor" som heter MALIN!



vilket är tjejen som kommenterat under dig...



so dont take me for a fool, and stop the BS !! :)

2009-06-11 @ 18:09:26
URL: http://bejbiimama.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0