- hello ! :)

Förlåt för dålig uppdate !
Men har varit mkt nu dom senaste dagarna !

Anyways, idag jag fick EN av mina tre inväntade kokosoljor från Yves Rocher som jag hade beställt..
Plus 20 små provgrejer på tjugo olika dofter och smått & gott :)..

Sen även en riktigt snygg liten ask med eftersol kräm för ansiktet =) ..
sååå, det var bra & gott luktade den också =) ..

Men väntar fortfarande på dom andra två + det där lilla extra setet man får med som premie =)
ALLTID roligt när någonting skojjigt man får välja kan följa med på köpet ;d..
Hihi =) ..

Ikväll ska jag sova hos Lindooro , så jag ska tagga dit nu =) ..
Jag laddar upp lite bilder imorgon av dagarna här som varit :)


Hoppas ni verkligen njuter av solen dom här dagarna,
kan säga att det GÖR JAG !!! :)

Nej nu ska jag dra !
Kommentera mina inlägg och skriv lite om vad ni vill se här i bloggen osv =) ..
Alltid kul att få lite tips på vad man kan skriva om =)

PUSS PUSS !!! :*


/Nat.Ayouti !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0