- Check them OOOUT !!




Hello girls and boys !
Det här är mina nya TO DIE FOR ITEMS inför sommaren :) ..
Och jag MÅSTE HA DOM !

Dom går på 640 kr ..
Och jag fyller ju snart 20 år , och tycker jag förtjänar the real deal ! (A) *S*
Så om någon vill vara generös, och ge mig den ABSOLUT MOST WANTED presenten för min 20 åriga sommar :).

THEN DO IT !!
Hahaha .. Nemen jag menar det !
Jag skulle falla ner på knä och grina om jag fick dom där !
Dom är lovley :).

Hehe anyways, idag har det varit rätt lugnt..

Vaknade 10:18, Av att Emma ringde mig och behövde lasta av sig lite ilska ..
Så jag vaknade glatt och steg upp och kollade lite tv.
Efter det Blev det att dammsuga och skura HELA placet här,
Satte upp nya gardiner i köket,
Och det blev SÅÅÅ snyggt ! :)..

Vita gardiner,Med rosa små fjärilar ;).
Fick ett tjejigt kök idag ;D *S* !

Iaf, Sen så gick jag till Linda ett litet tag =)
Träffade Sidona där också som ska åka till Sthlm imorrn,
Sen tillbaka till the big ben, LONDON ! ;)..

Var roligt att få träffa dig nu när du var hemma,
Dock vart det inte allt för många ggr..
Men hoppas på fler nästa gång!

We will miss u =) !


Sen så har jag,baby,syrran och hennes kompis, även kanske jessi om inte sami är hemma då ..
Planerat en tripp ner till estocolmo i sommar =) ..
Gröna lund, party, fira min 20 års dag, ja..
That´s gonna be alot of fun ;)..


Nu ska jag kolla tv, käka godis, och vänta på baby!!

Tills nästa gång
vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅÅH vilket fint inlägg jag fick av dig. Du är ju helt underbart nattoooro! Uppskattar inte varma ord som värmer så gott i mitt lilla hjärta! Jag hade mer än gärna velat att du var där på min student men som du själv sa, du finns alltid med i mina tankar och i mitt hjärta! Du är mitt allt ju gumman. Fan va nice blogg du har nu, den va fet! Här ska jag vara inne och glutta flera gånger om dagen så jag hoppas du uppdaterar mycket nu hunny ;) Sitter på jobbet nu och har rast, slutar halv fyra idag så jag hör av mig till dig då! Glöm aldrig att jag älskar dig, jag älskar dig så det gör ont Natt-ifer! Du och jag föralltid! Puss!!

2009-06-10 @ 11:31:03
URL: http://thebigj.blogg.se/
Postat av: Miafia

Vad hände, så här såg din blogg inte ut igår? Eller är jag bara snurrig som vanligt? Hur som helst, fresh! Pimpa min ;)

Ska du spana stundenter något idag? äh, jag ringer dig! Puss

2009-06-10 @ 11:33:59
URL: http://bloggarm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0