- Drama drama drama !

Hallå alla glada & somriga =) ..

Jadu, gårdagens kväll vart helt fucked up i slutet där !
Men det är någonting jag inte väljer att lägga ut här i bloggen på nått mer detaljerat sätt..
Det är helt enkelt för privat för min del ..

Anyway , jag har lyckats bli brun brun brun!! :).
Och jag e peppad på att sitta och tillbringa min dag ute i solen ! :)..

Annars då,  vad händer för er i sommar ?
För mig blir det förmodligen sthlm strax innan min tjugoårs dag =) ...
Hihi, lilla Nathalie blir HELVUXEN, no more teenager !
Nu blir lilla jag VUXEN =) ..

Jennifer min älskade har varit i stan i helgen & jag är GRYMT sorgsen över att jag inte kunde träffa henne någonting:(

Men det kommer fler tillfällen i guess :)..

Idag blire bara lugnt för mig, är fortfarande in chock from last night !
Så jag kommer bara typ chilla med glass på balkongen och sola där ! :)..
Det blir soft att bara få ha en dag hemma också = ).

Nu blir det MTV och kolla klart på Paris my new BFF ! :)..

Vad ska alla ni andra hitta på idag ? =).
Hoppas ni får en trevlig dag i solen & värmen =) .,..




(DEN HÄR GÅNGEN HAR DU GÅTT FÖR LÅNGT MIN VÄN,
NU RÄCKER DET !!!)



Tro,
Hopp & Kärlek !
/ Nat.Ayouti !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja jäääääävligt synd!!! önska så att vi hade setts! I love you so much! stor puss på dig stump :)

2009-06-29 @ 23:34:00
URL: http://thebigj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0