- " din pappas favvo tjej ;) "

Hörni, ska ni/du kommentera min blogg, så gör det under riktiga namn..
Inte såna förjävligt fjantiga och respektlösa kommentarer, ok ?

Min pappa e död för fan ..
LITE respekt kräver jag faktiskt av mina läsare så äre bara !

Ser ut som att det blir till att modifiera min blogg ändå, 
även fast jag stått rakt emot till att göra det, så känner jag nu starkare än någonsin att det behövs tydligen !

Synd att det finns så gott om idioter där ute !

Tycker ni borde ha mer vett än så , och tänk efter lite.
Inte fan skulle du , vem du nu är som kommenterade under det namnet, vilja att jag gick och gjorde samma grej hos dig!

Blir bara less.
USCH på idioter med trashiga liv!



Tills nästa gång,
vi ses när vi ses ;) CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sara

Dessa jävla anonyma kommentarer.. När dom inte ens kan stå för sina ord och lämna sitt riktiga namn så är det ingenting att bry sig om (lättare sagt än gjort, jag vet). Men det är bara tvättäkta töntar som fortfarande befinner sig på lågstadienivå.. MEN, jag håller med dig om att det är respektlöst att komma med kommentar om din pappa som dom VET inte finns i livet idag. Garanterat någon svartsjuk liten urblåst blondiefjortis som försöker dölja sitt egna värdelösa liv genom att klanka ner på dig.



Ha en bra dag, kram!

2009-06-22 @ 11:07:08
URL: http://dolphin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0