- 90210!



90210 ! 

Typ världens bästa serie skulle jag nog kunna ta att säga..

Den och DH är dom som följs STENHÅRT under årets regniga,soliga,ledsna,roliga dagar :)
Alla dagar helt enkelt !

MEN,nu har dom säsongsavslutning i USA vilket gör mig SÅÅ j*vla frustrerad,
HATAR SÅNT !!

Anyway, idag var jag på min lilla systers skolavslutning..
Lyssnade på lärare & rektor ta avsked av sina små elever,
Även elever ta avsked, som skulle sluta där och gå vidare till högstadie!

Min lilla syster F***CI* är ju fortfarande bara 10 år ;p..
Så hon har en liten bit kvar till högstadiet ! :)..


Sedan for jag hem till R lite granna..
Jag & hon satt och pratade lite om saker och ting..
Vad som har hänt i hennes liv som nyheter osv, 
vi har inte setts på ganska länge,
så det var skönt att bara få prata en stund =) ..

Det regnar ute idag, det e inte kallt,
MEN det regnar !

Så min dag har gått åt till att sitta inne och sura på vädret i princip !
HATAR REGN !!!!!!!!!!!!


Men men ..
Jag ska nog ta och slå igång nån film eller så, 
Käka lite godis och bara mysa i soffan =) ..

Finns även en ny serie på TV3 som går nu som heter,
Real housewives of orange county !

Riktigt bra serie om man gillar den där DH Realty show stilen ! :)..

The hills följs rätt så intensivt med..
även Paris.Hilton har gjort sin debut på TV3 med sitt nya program,

Paris.Hilton - My new BFF! 

Haha, var ju bara tvungen att kolla, and then i got stuck ;p..
Så typiskt mig!
Så den följs ju den också ..

På mtv.se kan ni se bland annat hela The hills serien,
Och även halva My new BFF med paris finns nog också uppe där just nu =) ! 

har egentligen inte så mkt mer att säga idag ..

Har min vän Jessi som kommer hem från españa den 25:e !
E SÅÅÅÅÅ GLAAAD :D..

Har varit SJUUUKT tomt utan diig chica ! ! ! !
TE AMO MI AMORSITA ;).

Nu blire film, godis, saft och mys =) ..

Blir nog en update senare ikväll innan jag drar mig till sängen och ska sussa :)



Jag längtar !!!! hihi ;)

Tills nästa gång,
Vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0