- 090626 Brownie LICIOUSS!! ;).

Helloooouuuuuuuuuuu bloggen ;)..


Sheeet, jag kan tala om att dessa två dagar gjort mig extremt brun !!!!!!!

Vem fan behöver utlandet om jag blir SÅHÄR brun i Sverige ? ;P..

Haha, jag svär jag behöver det då inte ;p..

Igår blev det lite shopping på stan ..
Haha, shoppas för pengar man egentligen inte har råd med alls ! ;p..
Haha ...

Men anyways, ni ska få lite bilder hade jag tänkt ;)..

Köpte en Neon-Rosa klänning från BikBok & Kokosolja från Parfymboden !!

Plus att jag mina damer & herrar har beställt mina vad ?
CHANEL SLIPPEEEEERS !!!

Yeeeaaay ..
Så snart kommer dom in skeppandes från USA , 
the metropolitan of the world according to me ! :) ..

Idag har jag varit på nydala & solat insmörjd i kokosolja, 
Oj oj oj så skönt jag har haft det :)..

Badade, Käkade vattenmelon, Kladdkaka & Massor med gott :).
Ni kommer även få in lite sommar bilder på min sommar hittills , 
Då jag har varit ute & solat med mycket skoj =) 
Och även en bild på papis grav ..

Anyways..
Jag ska återgå till min disk som finns kvar ( drygt ;p )..

Lägger in bilderna i ett helt nytt inlägg, kommer bli rätt mkt ;p..
haha !!!



Tro,
Hopp &
Kärlek! / Nat.Ayouti!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0