- 090622

Hallå bloggen =) ..
Sheeet, vilken härlig dag :) 
na na na nana nananaaaaaaa ! ;D..

Hehe .. 
Nu äre så att jag har legat på nydala hela dagen och bara solat sönder !
Badat och solat sönder..
Ska vara bra väder här uppe i hela 2 veckor framöver som jag har sett det på prognosen ..
Förutom imorrn, ska förmodligen bli regn..
Men resten av hela veckan , sol sol sol :D.

Och nästa vecka, en dag regn, resten soooool sol sol ;D..

OJOJOJ,  im gonna be brown like a biatch ;D.
Jag ska bli riktigt brun i sommar det SVÄR jag på ..
Jag ska kämpa med olja olja olja, och ingenting annat ;D..
Hehe, jag ska bli snyggt brun, sen på höst & vinter blire solarium så man håller färgen ! ;)..

Hehe , ska lägga in lite bilder sen från midsommar afton osv, med tanke på att mina mobil inlägg ALDRIG kommer fram..

Mobilbloggade igår med för vi var och solade då också, men det kom ju SOM VANLIGT inte fram .. 
Sååå, jag fattar inte vad som hänt..

But im gonna find out ! 
Det kan jag lova..

Anyways, auktionerar ut min telefon samsung u600 LIMITED EDITION på tradera ..


http://www.tradera.com/Samsung-u600-LIMITED-EDITION--auktion_94659915 !!

kolla in den ;) ..

Nu ska jag kolla lite tv... Sen blire bilder imorrn ! ;)


Tills nästa gång,
vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer
Postat av: kungen utan pungen

Ofta du badar nu?! crazy! ska vi ta en sväng till beachen tsm nån dag? :) hör av dig!

2009-06-22 @ 22:39:12
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: best of the best ;)

Haha nej, DU har fel ;) det kommer från ett tyskt ordspråk.. ska förklara sen ;) dra en lite sväng på google så ser du också ;) hahaha.

Jag glassar hemma bara :) Blev det stranden idag? call me! :) pusss

2009-06-26 @ 20:35:11
URL: http://bloggarm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0