- 090614

Hej snyggingar ;)..



Ojojoj, hade riktigt kul i fredags !
Haha, nathalie fick lite TO much ;)..
Nemen jag var ganska kalas, men jag hade SÅÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT :D..

Var ju även så att Jag & Baby hade våran 2 års dag där i fredags.. 
Och vi hade såååå kul ute :D..
Vi drack öl, vi dansade, vi hade hemma fest med massa roligt folk ..

Alltså ojoj, min kväll var extremt lyckad !
Även en kväll, utan tjafs och problem, BARA ROLIGT :d..

SÅ JAG ÄR DOWN FOR ANOTHER SHOT OF FUN ;)..

Anyway, inte länge kvar nu innan jag får beställa mina efterlängtade Chanel Slipper!
10 dagar kvar, im counting ;p..

Haha.. that´s sad!
Men vad gör man, i just love'em =)..

Imorgon så åker Jag & Hela stora familjen iväg till en stuga en bit utanför Umeå, 
Så jag kommer inte kunna blogga så mkt..

Men jag kommer att uppdatera med bilder osv senare när jag är back in the hood ;p. *S*



Nu ska jag ta och kika efter en film att dra på här på datorn . sen blir att bara chilla FETT !!
hihi, vill typ be mami köpa en chipspåse åt mig *snyltarn* !! :P..

haha , men what to do ? she´s nice to me when it comes to money :p..

OJ, Det där lät lite väl..
Men inte bara då, hon är nice för det mesta =) ..


Här kommer två bilder från i fredags hemma hos mig, på Mig Baby & Mia =)..





Jag och baby dansade loss all night long ;)..
Haha, ni fick en liten sneak peak på hans kallingar där med ;)


Jag & Min älskade Mia =) ..
Underbar tjej ! Just love u :*



Men men umeå och alla andra.
Ni får ta hand om er!

Bloggar mer imorgon innan jag sticker ut till stugan =) ..

Tills nästa gång
vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer
Postat av: Kalleplanka

Söt du är! vi får fasen ta o styra lite oftare, hade sjukt trevligt! Pusss

2009-06-14 @ 19:49:24
URL: http://bloggarm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0