- 090612

Hallå alla snyggingar ;).. 

Nu äre så att jag sitter här med min älskling erica,emelie,mia, och min baby, syrran och många fler =)..


VI ska ut på olles ikv!
Fett taggad är vi på hela den här kvällen ..
VI ska skaka våra rumpor , och leva livet hela natten lång ;)..

Anyway, just nu har vi iaf förfest hemma hos mig..
Och vi har fett jävla roligt..

Men iaf, nu blire olles..
Och imorrn så uppdaterar jag om kvällen .. 
Och bilder kommer imorrn för alla ligger på mia´s kamera ;p..


Men jag säger bara till alla, jag hoppas ni har en underbar kväll ..
Och jag önskar er en trevlig kväll ..


Tills nästa gång
vi ses när vi ses ! CIAO ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hoppas kvällen blev lyckad igår hunny love!!! hör av dig och uppdatera mig :) stor puss

2009-06-13 @ 12:28:46
URL: http://thebigj.blogg.se/
Postat av: Erica

minnes värd kväll.. jag minns inte direkt mycket men, vi tappade bort varandra lite då och då också..synd faktiskt! men det var riktigt kul att se dig igen snygging, vi får göra om det snart igen..puss på dig babe!!!!!

2009-06-13 @ 19:54:59
URL: http://ericasommer.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0