-090507, The day of the first vote !

Hallå alla sötnosar :)..
Nu är det ett riktigt bra tag sen jag bloggade!
Så nu får jag skärpa mig igen, och komma mig på fötter, hehe ..

Igår var det Sveriges Nationaldag ! :)
Kan tänka mig att alla svenskarna (speciellt på landsbyggden) stod där och sjöng " Du gamla du fria " i hög kling :D..

Iaf, Har lite att uppdatera om så jag sätter väll igång..
Min älskade jessi är i spanien, kommer dock hem den 25:e, men det känns SJUUKT tomt utan dig babyguuurl ;)..

Saknar henne så otroligt mkt , hurry up and get home chica ;)..
Anyways, Det har varit sjukt mkt på G här i "lilla" Umeå.

Vi har haft, Kulturnatta,Brännbollsyran,White Snake, och en helt SJUUUUKLIGT mängd av folk nere på stan !

Ojojoj, det finns mkt ni inte vet om umeå..

But we DO know how to bring it ;) !

Hehe.. På yran vare Jag,Jessi,Emma,Wael och min syster med friends som var här hemma och partade loss ;).

Införskaffade lite nya grejer där i förra fredagen, money day ;).

Köpte bla en klänning från Gina Tricot för 249, svart.. URSNYGG!

Sen även ett par klackar som är TO DIE FOR ;)..

Blev även ett par örhängen,en ny mascara och lite smått och gott ;).

RIKTIGT snygga är dom !!

kommer bilder i detta inlägg troligen annars blir det en update med bilder senare idag =).

Sen kulturnatta festade jag ingenting alls faktiskt, för baby hade jobb..

Så jag var ner och träffade lite underbart folk nere på stan ett tag, sen åkte jag hem och kolla på 90210 !

Den serien är ett måste, alltså trodde aldrig jag skulle fastna för den som jag har gjort, BUT IM STUCK AS A MTF !  ;)..

Hahaha ...

Iaf, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss på yran, men det styrde sig tillslut iaf !

Men jag och älskling åkte till X3M (en klubb här i umeå från 18+ och uppåt) för att titta på ökända CROSSFIREE ;)..

Yes people, he was here !! :D..

MEN, till min STORA CHOCK så ser jag seriöst inte mer än MAX 100 pers när jag kliver in på X3M,

OM ens den mängden, sjukt besviken folk !
Bättre än så kan vi ju ;(..


Har även fått höra att nu i helgen var det sista helgen för Corona som går i konkurs,
vilket känns apigt som fan med tanke på att jag aldrig varit där, INTE EN GÅNG, på två år !
HAHAHA, im so in to it ! ;p..

Måste försöka hänga med lite mer i svängarna här i kring, or am i wrong ? ;p..


Anyways, nu ska jag äta glasstårta , Vienetta heter den tror jag, vanilj & chocklad och bara mysa i soffan ! :)..




Här har ni några bilder från yran ;)..



Jag e sååå seriöst ;) .. ELLER INTE ! ;p

Jag & Jessi , in our new dresses ;)..

Yummie Yummie ;)



Tills nästa gång,
Vi ses när vi ses ;) CIAO!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0